Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (9)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Продан І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Продан І. О. 
Формування організаційно-інноваційної структури управління персоналом підприємства [Електронний ресурс] / І. О. Продан // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2013. - Вип. 24. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2013_24_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.822 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Продан І. О. 
Становлення системи управління персоналом підприємства на інноваційних засадах [Електронний ресурс] / І. О. Продан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 776. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_776_12
Висвітлено основні погляди науковців на сутність управління персоналом і згруповано їх за певними підходами, що надало змогу розмежувати характерні риси та ознаки традиційної та інноваційної систем управління персоналом. Визначено критерії, яким повинні відповідати керівники-інноватори. Враховуючи схильність працівників до генерування інноваційних ідей та реалізації інновацій, запропоновано поділити їх на 6 основних типів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.894 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Продан І. В. 
Розробка системи формування професійної культури майбутніх дизайнерів одягу засобами самостійної роботи у ВНЗ [Електронний ресурс] / І. В. Продан // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 272-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_65
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.885 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Продан І. О. 
Теоретичні передумови формування інноваційної парадигми в системі управління персоналом [Електронний ресурс] / І. О. Продан // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 11-12(2). - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_11-12(2)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.917 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Продан І. О. 
Оцінка мотиваційного середовища підприємств м’ясопереробної галузі [Електронний ресурс] / І. О. Продан // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2014. - Вип. 4. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2014_4_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.733 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Продан І. О. 
Формування механізму вдосконалення системи управління персоналом на інноваційних засадах [Електронний ресурс] / І. О. Продан // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 2(4). - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2(4)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 455.891 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Продан І. О. 
Клієнтоорієнтований підхід як передумова конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / І. О. Продан, Ю. І. Різник // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 308-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_50
Мета роботи - дослідження суті клієнтоорієнтованого підходу та його взаємозв'язку з конкурентоспроможністю підприємства, а також визначення ключових факторів побудови ефективної системи клієнтоорієнтованості. Розглянуто поняття клієнтооорієнтованості та її взаємозв'язок з конкурентоспроможністю компаній. Визначено основні підходи до обгрунтування поняття "клієнтоорієнтованість", зокрема, підходи з позицій визначення клієнтоорієнтованості як: стратегії або способу ведення бізнесу; уміння, інструменту або характеристики бізнесу; клієнтського досвіду або оцінки клієнта. Обгрунтовано способи одержання додаткового прибутку в результаті підвищення клієнтоорієнтованості підприємств. Проаналізовано методику оцінки рівня клієнтоорієнтованості компанії, а також запропоновано набір основних компонент успішної реалізації клієнтоорієнтованого підходу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.607 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Продан І. В. 
Фактори глобалізації та євроінтеграції у формуванні інноваційної політики [Електронний ресурс] / І. В. Продан // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2019. - Вип. 809. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2019_809_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.793 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Продан І. В. 
Включення майбутніх дизайнерів одягу в самостійну проектну діяльність засобами моделювання та проектування у 3d-середовищі [Електронний ресурс] / І. В. Продан // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 27. - С. 470-474. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_27_93
Попередній перегляд:   Завантажити - 429.52 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Продан І. О. 
Методичний підхід до розроблення моделі інноваційно орієнтованої системи управління персоналом [Електронний ресурс] / І. О. Продан // Економічний аналіз. - 2014. - Т. 16, № 2. - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2014_16(2)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 706.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Продан І. В. 
Тенденції та особливості розвитку підготовки майбутніх дизайнерів одягу у закордонних та вітчизняних ВНЗ [Електронний ресурс] / І. В. Продан // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2011. - Т. 1, Вип. 32. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2011_1
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.344 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Продан І. 
Формування етностилістичних напрямів у дизайні [Електронний ресурс] / І. Продан // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 34(4). - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_34(4)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.124 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Продан І. 
Використання фотографічного зображення в рекламі [Електронний ресурс] / І. Продан, Г. Богучарська // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 43(3). - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_43(3)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського