Пошуковий запит: (<.>A=Продан І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Продан І. О. Формування організаційно-інноваційної структури управління персоналом підприємства [Електронний ресурс] / І. О. Продан // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2013. - Вип. 24. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2013_24_25
|
2. |
Продан І. О. Становлення системи управління персоналом підприємства на інноваційних засадах [Електронний ресурс] / І. О. Продан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 776. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_776_12 Висвітлено основні погляди науковців на сутність управління персоналом і згруповано їх за певними підходами, що надало змогу розмежувати характерні риси та ознаки традиційної та інноваційної систем управління персоналом. Визначено критерії, яким повинні відповідати керівники-інноватори. Враховуючи схильність працівників до генерування інноваційних ідей та реалізації інновацій, запропоновано поділити їх на 6 основних типів.
|
3. |
Продан І. В. Розробка системи формування професійної культури майбутніх дизайнерів одягу засобами самостійної роботи у ВНЗ [Електронний ресурс] / І. В. Продан // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 272-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_65
|
4. |
Продан І. О. Теоретичні передумови формування інноваційної парадигми в системі управління персоналом [Електронний ресурс] / І. О. Продан // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 11-12(2). - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_11-12(2)__16
|
5. |
Продан І. О. Оцінка мотиваційного середовища підприємств м’ясопереробної галузі [Електронний ресурс] / І. О. Продан // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2014. - Вип. 4. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2014_4_23
|
6. |
Продан І. О. Формування механізму вдосконалення системи управління персоналом на інноваційних засадах [Електронний ресурс] / І. О. Продан // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 2(4). - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2(4)__8
|
7. |
Продан І. О. Клієнтоорієнтований підхід як передумова конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / І. О. Продан, Ю. І. Різник // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 308-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_50 Мета роботи - дослідження суті клієнтоорієнтованого підходу та його взаємозв'язку з конкурентоспроможністю підприємства, а також визначення ключових факторів побудови ефективної системи клієнтоорієнтованості. Розглянуто поняття клієнтооорієнтованості та її взаємозв'язок з конкурентоспроможністю компаній. Визначено основні підходи до обгрунтування поняття "клієнтоорієнтованість", зокрема, підходи з позицій визначення клієнтоорієнтованості як: стратегії або способу ведення бізнесу; уміння, інструменту або характеристики бізнесу; клієнтського досвіду або оцінки клієнта. Обгрунтовано способи одержання додаткового прибутку в результаті підвищення клієнтоорієнтованості підприємств. Проаналізовано методику оцінки рівня клієнтоорієнтованості компанії, а також запропоновано набір основних компонент успішної реалізації клієнтоорієнтованого підходу.
|
8. |
Продан І. В. Фактори глобалізації та євроінтеграції у формуванні інноваційної політики [Електронний ресурс] / І. В. Продан // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2019. - Вип. 809. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2019_809_5
|
9. |
Продан І. В. Включення майбутніх дизайнерів одягу в самостійну проектну діяльність засобами моделювання та проектування у 3d-середовищі [Електронний ресурс] / І. В. Продан // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 27. - С. 470-474. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_27_93
|
10. |
Продан І. О. Методичний підхід до розроблення моделі інноваційно орієнтованої системи управління персоналом [Електронний ресурс] / І. О. Продан // Економічний аналіз. - 2014. - Т. 16, № 2. - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2014_16(2)__25
|
11. |
Продан І. В. Тенденції та особливості розвитку підготовки майбутніх дизайнерів одягу у закордонних та вітчизняних ВНЗ [Електронний ресурс] / І. В. Продан // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2011. - Т. 1, Вип. 32. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2011_1
|
12. |
Продан І. Формування етностилістичних напрямів у дизайні [Електронний ресурс] / І. Продан // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 34(4). - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_34(4)__6
|
13. |
Продан І. Використання фотографічного зображення в рекламі [Електронний ресурс] / І. Продан, Г. Богучарська // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 43(3). - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_43(3)__3
|